مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آذر 1394 ساعت 00:012015-11-23سياسي

33 سال پیش در چنین روزی بهترین سخنی که در مورد مجلس خبرگان گفته شده


آیت الله خامنه ای رییس جمهور در خصوص انتخابات مجلس خبرگان تاکید کردند: بهترین سخنی که در مورد مجلس خبرگان گفته شده است فرمایش امام است که گفتند این مجلس تقویت رهبری است.

- رخدادهای 3 آذر 1361 چکیده در پی اعلام تاسیس مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق، آیت الله حکیم در مصاحبه ای اعلام کرد سقوط صدام جز با مبارزه مسلحانه ممکن نیست .

سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه : امام امت دستور فرمودند با هماهنگی مسئولین نیازمندی های اولیه آسیب دیدگان حوادث لبنان و کسانی که منازلشان تخریب شده مرتفع گردد.

آیت الله خامنه ای رییس جمهور: بهترین سخنی که در مورد مجلس خبرگان گفته شده است فرمایش امام است که گفتند این مجلس تقویت رهبری است .

آیت الله خلخالی در مراسم چهلمین سالگرد شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی در باختران اظهار داشت : خدمتی که منافقین به آمریکا کردند هیچ کس نکرد .

آیت الله حکیم : سقوط صدام جز با مبارزه مسلحانه ممکن نیست در پی اعلام تاسیس مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق و آغاز فصل جدیدی در مبارزات اسلامی مردم مسلمان عراق آیت الله حکیم در مصاحبه ای اعلام کرد سقوط صدام جز با مبارزه مسلحانه ممکن نیست .

وی در پاسخ به سوالی در زمینه اظهارات هاشمی رفسنجانی در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته که خواستار در اختیار قرار دادن پادگان و امکانات نظامی از سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 سال پیش در چنین روزی بهترین سخنی که در مورد مجلس خبرگان گفته شده

33 سال پیش در چنین روزی بهترین سخنی که در مورد مجلس خبرگان گفته شده