مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آذر 1394 ساعت 11:552015-11-24اقتصادي

انتقاد نماینده سنندج از فشارهای مالیاتی به صنعت گران و تولید کنندگان


نماینده مردم سنندج در مجلس با تاکید بر توجه به تولید داخلی گفت: متاسفانه صنایع تولیدی در حال رکود هستند و توان تامین حداقل سرمایه در گردش را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی ایسنا، سالار مرادی در نطق میان دستور خود در جلسه امروز مجلس نسبت به وضعیت اشتغال و آمار بیکاری از وزیر صنعت انتقاد کرد و گفت: ضرورت توجه به تولید داخلی و احیای بخشی از صنایع تولید در حال رکود کردستان رابه عنوان یکی از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی بیش از پیش معرفی می کند.

البته بسیاری از واحدهای تولیدی به دلیل سخت گیری متاسفانه دارای معوقات روبه رشد و توان تامین حداقل سرمایه در گردش را ندارد و نیازمند توجه عملی و فوری هستند.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر وجود افراد فرصت طلب و سود جو و نیز استفاده از رانت های خاص در واردات کالاهایی که مشابه داخلی دارد متاسفانه صنایع فعال و نیمه فعال کشور را به سمت رکود برده است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین اظهار کرد: آقای وزیر در رابطه با رفع مشکلات واحدهای صنعتی، با توجه به دو سال و اندی که از عمر دولت گذشته چه کاری انجام داده اید؟ چرا نسبت به واگذاری اراضی شهرک های صنعتی به ویژه در کردستان نظارت صورت نمی گیرد؟ چرا در رابطه با تامین حداقل زیرساخت های شهرک های صنعتی به ویژه در سنندج و کامیاران اقدام خاصی تا به حال ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده سنندج از فشارهای مالیاتی به صنعت گران و تولید کنندگان

انتقاد نماینده سنندج از فشارهای مالیاتی به صنعت گران و تولید کنندگان