مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آذر 1394 ساعت 15:562015-11-24سياسي

ابراز خرسندی اپوزیسیون ونزوئلا از پیروی ماکری در انتخابات آرژانتین


اپوزیسیون ونزوئلا پیروری مائوریسیو ماکری در انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین را تبریک گفته و اعلام کرد که پیروزی اپوزیسیون در انتخابات آرژانتین الهام بخش پیروزی اپوزیسیون در انتخابات پارلمانی ونزوئلا نیز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، اپوزیسیون ونزوئلا روز گذشته ضمن تبریک پیروزی مائوریسیو ماکری رییس جمهور منتخب آرژانتین در انتخابات این کشور، پیروی وی را شگونی برای راستگرایان در انتخابات مجلس ونزوئلا دانست.

خسوس چوئو تورآلبا دبیر اجرایی اپوزیسیون ونزوئلا در این رابطه عنوان کرد: ما درود خود را به سوی ماکری می فرستیم و اطمینان خاطر داریم که در ونزوئلا و در جریان انتخابات مجلس این کشور در 6 دسامبر (15 آذر) نیز اتفاقی مشابه خواهد افتاد.

وی در ادامه سکوت دولت نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا در قبال پیروزی ماکری در انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین را یک امر غیرعادی تلقی کرد و افزود: اپوزیسیون ونزوئلا به مردم آرژانتین تبریک می گوید و به خوبی می داند آنچه که در این کشور در حال روی دادن است، برای مردم ونزوئلا نیز الهام بخش خواهد بود.

مائوریسیو ماکری کاندیدای اپوزیسیون آرژانتین در انتخابات ریاست جمهوری این کشور که روز یکشنبه با پیشی گرفتن از دنیل سیولی کاندیدای حزب حاکم، به عنوان رییس جمهور جدید آرژانتین انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز خرسندی اپوزیسیون ونزوئلا از پیروی ماکری در انتخابات آرژانتین

ابراز خرسندی اپوزیسیون ونزوئلا از پیروی ماکری در انتخابات آرژانتین