مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آذر 1394 ساعت 19:102015-11-24سياسي

برخی با رانت اقدام به واردات می کنند


نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس با بیان اینکه افراد سودجو با رانت های خاص اقدام به واردات برخی کالاهای خارجی می کنند، گفت: این کار باعث می شود صنایع فعال و نیمه فعال کشور به سمت نابودی کشانده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سالار مرادی در نشست علنی امروز (سه شنبه 3 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن گرامی داشت یادوخاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی و 5400 شهید سربلند کردستان و تبریک هفته بسیج افزود: از دولت برای تاسیس رشته زبان ادبیات کردی در دانشگاه کردستان، تشکر می کنم و امیدواریم در آینده شاهد آموزش به زبان مادری در سطوح مدارس استان باشیم.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری تصویب لایحه منطقه آزاد تجاری در کردستان گفت: امیدواریم پس ازتصویب این لایحه در مجلس شاهد تسریع در بهره برداری و راه اندازی این منطقه آزاد در آینده نزدیک باشیم؛ همچنین از زحمات همه مسئولان به خصوص نمایندگان ادوار استان کردستان و مسئولان دولت در این استان تشکر می کنم.

مرادی با اشاره به انتخاب سفیر کُرد و اهل سنت از سوی دولت تاکید کرد: انتظار داریم در آینده این روند مورد استقبال قرار گیرد و از نیروهای متخصص کُرد در سایر سطوح مدیریتی استفاده شود که قطعا این کار باعث افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی با رانت اقدام به واردات می کنند

برخی با رانت اقدام به واردات می کنند