مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آذر 1394 ساعت 13:152015-11-26بين الملل

برخی گروهها درانگلیس ازطرح آزبورن زیان می بینند


تصمیم دولت انگلیس برای ثابت نگه داشتن سقف زمان پازپرداخت وام های دانشجویی، به شدت دانشجویان زن، اقلیت های مذهبی و معلول را متضرر خواهد کرد.

پایگاه اینترنتی این روزنامه انگلیسی در مقاه ای به قلم مت داتان نوشت: زنان، اقلیت های قومی و دانشجویان معلول به شدت از تصمیم بحث برانگیز دولت برای ثابت نگه داشتن سقف زمان بازپرداخت وام دانشجویی بیست و یک هزار پوند برای پنج سال، متضرر خواهند شد.

این تصمیم که روز چهارشنبه و همزمان با دیگر تصمیم گیری ها درباره هزینه های دولت، در بیانیه جورج آزبورن وزیر خزانه داری انگلیس اعلام شد، به این معنی است که دانشجویان باید بازپرداخت وام های شهریه دانشگاه های خود را زودترآغاز کنند.

دانشجویان در گذشته از تصمیم دولت ائتلاف انگلیس در سال 2012 برای سه برابر شدن شهریه دانشگاه ها متضرر شده بودند و اکنون باید نه درصد از همه درآمدهای بالای بیست و یک هزار پوند خود تا سال 2021 برای بازپرداخت وام های دانشجویی خود هزینه کنند.

بر اساس بیانیه آزبورن، به طور میانگین دانشجویان با درآمد متوسط بین بیست و یک تا سی و پنج هزار پوند باید به طور میانگین شش هزار پوند بیشتر قسط پرداخت کنند.

این گروه از دانشجویان بیش از بقیه از این تصمیم دولت متضرر خواهند شد که متاسفانه تعداد بسیاری از آنها را زنان، اقلیت های قومی و دانشجویان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی گروهها درانگلیس ازطرح آزبورن زیان می بینند

برخی گروهها درانگلیس ازطرح آزبورن زیان می بینند