مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آذر 1394 ساعت 08:252015-11-29اقتصادي

هر پیامک بانکی چقدر هزینه دارد؟


در چنین شرایطی آیا بهتر آن نبود که حداقل بانک ها رقم مشخصی را در نظر گرفته و این طور اعلام می کردند که به ازای هر پیامک مبلغی به عنوان کارمزد از حساب مشترک کسر می شود؟! آیا به این شیوه عدالت بیشتری برقرار نمی شد؟ - طی هفته های گذشته بانک های مختلف کشور با ارسال پیامکی به مشترکان اعلام کرده اند که مبلغی معادل 10 هزار تومان بابت یکسال اشتراک پیامکی آنها محاسبه شده و در صورت علاقمندی مشترک برای دریافت این پیامک ها، این مبلغ از حساب او کسر خواهد شد.

اما هزینه این پیامک ها برای بانک ها چقدر است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدتی است برخی مشترکان بانک های مختلف پیامک هایی دریافت کرده اند و در قالب آنها اینگونه اعلام شده است که به ازای دریافت پیامک های مربوط به گردش حساب رقمی معادل سالانه معادل 10 هزار تومان از حساب آنها کسر خواهد شد.

البته اگرچه گفته می شود در کشورهای مختلف بحث دریافت هزینه بابت خدمات امری مرسوم است، اما به هرحال جای این سوال وجود دارد که حتی اگر گام های اولیه در رسیدن به بانکداری الکترونیک را هم بخواهیم از جیب مردم تامین هزینه کنیم چه ایراداتی بر شیوه انتخاب شده از سوی شورای پول و اعتبار وارد است؟ شاید هر شهروند به دلایل مختلف در چند بانک مختلف حساب داشته باشد و در طول سال حتی یک بار از کارت این بانک ها استفاده نکرده و یا تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر پیامک بانکی چقدر هزینه دارد؟

هر پیامک بانکی چقدر هزینه دارد؟