مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 11:162015-11-30سياسي

وزیر خارجه ونزوئلا: آمریکا به دنبال بر هم زدن انتخابات پارلمانی در ونزوئلاست


رسانه ونزوئلایی تله سور به نقل از وزیر امور خارجه ونزوئلا گزارش داد: آمریکا در تلاش است تا با انجام اقدامات بی ثبات کننده در ونزوئلا، انتخابات مجلس این کشور را تحت تأثیر قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، دلسی رودریگز وزیر امور خارجه ونزوئلا روز گذشته از طریق صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر درباره تلاش آمریکا برای حمایت از اقدامات بی ثبات کننده راست گرایان افراطی در ونزوئلا در آستانه برگزاری انتخابات مجلس این کشور، هشدار داد.

وی در این رابطه عنوان کرد: اپوزیسیون خارجی می خواهد اقدامات خشونت آمیز راست گرایان افراطی ونزوئلا که در ناامیدی به سر می برند را قانونی جلوه دهد و از عوامل جنایتکار این گروه دفاع کند.

ریاست دستگاه دیپلماسی ونزوئلا در ادامه از جنبش های اجتماعی این کشور خواست که در برابر برنامه های آمریکا که با هدف بر هم زدن انتخابات مجلس ونزوئلا طراحی شده اند، از دولت این کشور حمایت کنند.

رودریگز افزود: آمریکا برای به رسمیت شناخته نشدن انتخابات مجلس ونزوئلا و سوء قصد به دموکراسی در این کشور، لابی دیپلماتیک به راه انداخته است و هدف اصلی امپریالیسم از تمامی این اقدامات، بی ثبات سازی ونزوئلا می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه ونزوئلا: آمریکا به دنبال بر هم زدن انتخابات پارلمانی در ونزوئلاست

وزیر خارجه ونزوئلا: آمریکا به دنبال بر هم زدن انتخابات پارلمانی در ونزوئلاست