مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 14:412015-11-30سياسي

اوناسور امنیت انتخابات ونزوئلا را بررسی می کند


رسانه ونزوئلایی تله سور گزارش داد که ناظران انتخاباتی اتحادیه کشورهای آمریکای جنوبی (اوناسور)، تمهیدات پیشگیرانه دولت ونزوئلا برای حفظ امنیت انتخابات مجلس این کشور را مورد بررسی قرار داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، ناظران انتخاباتی اتحادیه کشورهای آمریکای جنوبی (اوناسور) روز گذشته طی جلسه ای با ولادیمیر پادرینو لوپز وزیر دفاع ونزوئلا تمهیدات پیشگیرانه دولت این کشور برای حفظ امنیت انتخابات مجلس ونزوئلا را مورد بررسی قرار دادند.

در این جلسه که در کاراکاس پایتخت ونزوئلا برگزار شد، وزیر دفاع ونزوئلا از طرحی به نام برنامه جمهوری سخن به میان آورد؛ این برنامه قرار است از 1 دسامبر (10 آذر) با هدف حفاظت از شرکت کنندگان، تأسیسات و لوازم انتخابات مجلس ونزوئلا در سراسر این کشور آمریکای جنوبی اجرا شود.

ناظران انتخاباتی اوناسور نیز اعلام کردند که در روز انتخابات مجلس ونزوئلا در حداقل 9 استان این کشور حاضر خواهند شد و بر روند برگزاری این انتخابات نظارت خواهند کرد؛ این ناظران در ادامه از تمامی مردم ونزوئلا خواستند که نتایج این انتخابات را به رسمیت بشناسند.

ناظران انتخاباتی اوناسور همچنین با سازمان های داخلی نظارت بر انتخابات در ونزوئلا تشکیل جلسه دادند و دو طرف در این جلسه بر لزوم شفافیت انتخابات آتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوناسور امنیت انتخابات ونزوئلا را بررسی می کند

اوناسور امنیت انتخابات ونزوئلا را بررسی می کند