مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آذر 1394 ساعت 15:112015-11-30اجتماعي

ساخت ضریح خیمه گاه در استان بوشهر 75 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


دبیر ستاد بازسازی استان بوشهرگفت: برای ساخت نیم ضریح خیمه گاه امام حسین (ع) در کارگاه بوشهر و حضرت قاسم (ع) در شهر برازجان 75 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از بوشهر، عبدالرضا مطاف ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد بازسازی استان بوشهر با گرامیداشت اربعین حسینی به استقرار 5 موکب برای پذیرایی از زائران کربلای معلی استان بوشهر خبرداد و اظهار داشت: در راستای ایجاد بسترهای لازم برای حضور مردم ولایت مدار و سوگوار استان بوشهر در مراسم پیاده روی نجف تا کربلا امکانات لازم از جمله استقرار 5 موکب در مسیر زائران استان بوشهر فراهم شد.

وی با بیان اینکه به زائران استان بوشهر در خاک کشورمان خدمات رفاهی ارائه می شود گفت: در این راستا دو موکب در شلمچه و چذابه از سوی مسئولان استان بوشهر برای خدمت به زائران حسینی استقرار یافته است.

دبیر ستاد بازسازی استان بوشهر با بیان اینکه مردم استان بوشهر در ساخت ضریح حضرت قمر بنی هاشم (ع) مشارکت فراوانی داشتند خاطرنشان کرد: این ضریح در مدت 26 ماه با 35 میلیارد ریال اعتبار از محل کمک های مردمی در بوشهر ساخته شد.

مطاف افزود: این ضریح 14 مهرماه از بوشهر با حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به کربلای معلی منتقل و در آستانه اربعین حسینی در مقابل دیدگان عزاداران در قطعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت ضریح خیمه گاه در استان بوشهر 75 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

ساخت ضریح خیمه گاه در استان بوشهر 75 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد