مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آذر 1394 ساعت 13:002015-12-05بين الملل

یک گروه مسلح در طرابلس مسئولیت کشتن یکی از سرکردگان داعش را برعهده گرفت


یک گروه شبه نظامی فعال در طرابلس پایتخت لیبی، مسئولیت کشته شدن یکی از سرکردگان گروه تکفیری صهیونیستی داعش را در این شهر برعهده گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، پایگاه اینترنتی الشرق الاوسط نوشت، شبه نظامیان مسلح وابسته به دولت حاکم بر طرابلس که در سطح بین المللی به عنوان دولت لیبی به رسمیت شناخته نمی شود روز گذشته مسئولیت کشتن یکی از سرکردگان داعش را در این شهر برعهده گرفت.

نیروی ویژه بازدارنده به فرماندهی عبدالرئوف کاره اعلام کرد مراد القماطی سرکرده گردان التوحید و یکی از مسئولان حمله اخیر به زندان امعیتیقه در طرابلس که داعش مسئولیت آن را برعهده گرفت، به دست اعضای نیروی ویژه بازدارنده کشته شده است.

در بیانیه ای که در صفحه فیسبوک نیروی ویژه بازدارنده منتشر شد آمده است بعد از صدور فرمان بازداشت القماطی، نیروهای ویژه بازدارنده برای بازداشت او راهی منطقه الفرناج شدند ولی او مقاومت کرد و به سمت نیروهای ویژه تیراندازی کرد.

القماطی در تبادل آتش زخمی شد و پس از انتقال به بیمارستان درگذشت.

نیروی ویژه بازدارنده که خود را تحت فرمان وزارت کشور دولت مستقر در طرابلس می داند مدعی شد مراد القماطی از سرکردگان داعش در طرابلس و مسئول چند عملیات تروریستی و انفجار و مسئول هماهنگی در حمله به زندان امعیتیقه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک گروه مسلح در طرابلس مسئولیت کشتن یکی از سرکردگان داعش را برعهده گرفت

یک گروه مسلح در طرابلس مسئولیت کشتن یکی از سرکردگان داعش را برعهده گرفت