مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آذر 1394 ساعت 10:512015-12-06سياسي

وزیر امور خارجه ونزوئلا: آرامش و شفافیت انتخابات مجلس را تضمین می کنیم


دولت تضمین می کند فضای آرام و شفافی بر انتخابات مجلس حاکم باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، دلسی رودریگز وزیر امور خارجه ونزوئلا روز گذشته اعلام کرد: با وجود جنگی که علیه ونزوئلا به راه افتاده، دولت تضمین می کند که انتخابات مجلس ونزوئلا در کمال آرامش و شفافیت برگزار شود.

رودریگز این اظهارات را پس از یک جلسه 45 دقیقه ای با هیئتی از رؤسای جمهور سابق قاره آمریکا که برای ارزیابی روند برگزاری انتخابات مجلس به ونزوئلا سفر کرده بودند، به زبان آورد.

در این جلسه که پشت درهای بسته در مقر وزارت امور خارجه ونزوئلا برگزار شد، آندرس پاسترانا رییس جمهور سابق کلمبیا، خورخه کروگا رییس جمهور سابق بولیوی، لائورا چینچییا و میگل آنخل رودریگز رؤسای جمهور سابق کاستاریکا، رییس جمهور سابق پاناما و خوآن لاکایه رییس جمهور سابق اوروگوئه حضور داشتند.

وزیر امور خارجه ونزوئلا تصریح کرد: دولت ونزوئلا به نتایج انتخابات مجلس در این کشور آمریکای جنوبی احترام می گذارد و همچنان منتظر است که نیروهای متعلق به اپوزیسیون ونزوئلا نیز رسما اعلام کنند که نتایج این انتخابات را به رسمیت خواهند شناخت.

احزاب حاکم ونزوئلا نظیر حزب سوسیالیست متحد ونزوئلا پیش از این تعهدنامه ای را برای احترام به نتایج انتخابات مجلس امضا کردند اما احزاب راست گرای این کشور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر امور خارجه ونزوئلا: آرامش و شفافیت انتخابات مجلس را تضمین می کنیم

وزیر امور خارجه ونزوئلا: آرامش و شفافیت انتخابات مجلس را تضمین می کنیم