مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آذر 1394 ساعت 16:112015-12-06حوادث

دو حادثه تلخ در آذر ماه 15 آذر یادآور حادثه دلخراش آتش سوزی در مدرسه شین آباد


14 آذر ماه سال 85، 8 دانش آموز مدرسه درودزن استان فارس در مدرسه دچار سوختگی شدند و 15 آذر ماه سال 91 این حادثه تلخ برای دانش آموزان مدرسه شین آباد تکرار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش "، دیروز و امروز در تقویم آموزش و پرورش یادآور حوادث تلخی هستند؛ یادآور آتشی که به جان کودکان این مرز و بوم افتاد و چهره های معصومشان را به یغما برد.

14 آذر سال 85، 8 دانش آموز دبستانی روستای درودزن استان فارس بر اثر افتادن چراغ علاءالدین کلاس، دچار سوختگی شدند و اکنون بعد از گذشت 9 سال، هنوز یادآوری آن روز، داغ دلشان را تازه می کند.

و 15 آذر 91، یادآور حادثه آتش سوزی در کلاس درس دبستان دخترانه شین آباد استان آذربایجان غربی است؛ آتشی که به جان 29 دانش آموز دبستانی افتاد در این میان دو دانش آموز بر اثر شدت جراحات فوت کردند.

اوایل همین ماه بود یعنی آذر 94، که بخاری نفتی کلاس درس مدرسه روستای قوبوز هشترود از توابع استان آذربایجان شرقی آتش گرفت؛ این بار معلم کلاس، 8 دانش آموزش را سریع از کلاس خارج کرد و خود تلاش کرد بخاری آتش گرفته را از کلاس بیرون ببرد که در این حادثه، دست راست آقا معلم دچار سوختگی شد.

هرچند که این حادثه به خیر گذشت اما به نظر می آید آموزش و پرورش در این فصل سال باید برنامه بهتری برای نظارت بر سیستم گرمایشی مدارس داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو حادثه تلخ در آذر ماه 15 آذر یادآور حادثه دلخراش آتش سوزی در مدرسه شین آباد

دو حادثه تلخ در آذر ماه 15 آذر یادآور حادثه دلخراش آتش سوزی در مدرسه شین آباد