مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آذر 1394 ساعت 16:262015-12-06سياسي

300میلیارد تومان به مراکز آموزشی خراسان شمالی کمک شد


در دو سال گذشته، 300 میلیارد تومان به مراکز آموزشی استان کمک شده است البته این اعتبارات نه تکلیف بلکه کمک بوده و دانشگاه ها اعتبارات خود را از محل اعتبارات ملی می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سید علی اکبر پرویزی ظهر امروز در نشست صمیمی با دانشجویان استان به مناسبت روز دانشجو، در پاسخ به چرایی ریخت وپاش ها در دستگاه های اجرایی اظهار داشت: این میزان فساد مالی، در سه، چهار دستگاه شناسایی شده است و 20 نفر نیز در این زمینه بازداشت شده اند.

پرویزی با تأکید بر اینکه فضای مالی در اداره های استان به سمت سالم سازی و بهبودی است گفت: اگر در دولت فعلی، فضای مالی اداره های استان به سمت بهبودی نبوده، استعفا می دهم.

وی بابیان اینکه فساد، پایه های حکومت را خدشه دار می کند افزود: ریخت وپاشی در دستگاه ها وجود ندارد و در تلاش هستیم فضا به سمتی باشد که کسی جرئت ورود به تخلف های مالی را نداشته باشد.

استاندار خراسان شمالی درباره گلایه های یکی از دانشجویان درباره نسبت دادن مشکلات به دولت گذشته گفت: شما از اقتصاد و مشکلات سؤال می کنید از این دولت همه چیز می گوید اما انتظار دارید ریشه آن ذکر نشود.

وی اظهار داشت: دولت یازدهم در شرایطی روی کارآمد که تورم 45 درصد بود و رشد اقتصادی به منفی 6 درصد رسیده بود اما نرخ تورم اکنون به 14 درصد رسیده و رشد اقتصادی نیز به صفر ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300میلیارد تومان به مراکز آموزشی خراسان شمالی کمک شد

300میلیارد تومان به مراکز آموزشی خراسان شمالی کمک شد