مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آذر 1394 ساعت 17:412015-12-06حوادث

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری پیشوا: بیشتر حوادث بر اثر بی احتیاطی شهروندان است


رییس سازمان آتش نشانی شهرداری پیشوا با اشاره به حوادث فصل سرما گفت: بیشتر حوادث فصل زمستان به علت بی احتیاطی و عدم ایمنی لازم در استفاده نادرست از وسایل گرمایشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از جنوب استان تهران، سید قاسم هاشمیان بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران جنوب شرق تهران از عموم شهروندان خواست با توجه به تغییر شرایط جوی و سرد شدن هوا برای استفاده از وسایل گرمایشی به نکات ایمنی دقت لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت: با توجه به تغییر شرایط آب و هوا و استفاده نادرست از وسایل گرمایشی متأسفانه شاهد چند حریق و انفجار در چند روز اخیر بوده ایم که حوادث تلخی برای شهروندان به وجود آورد.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری پیشوا در ادامه به احتیاط و ایمنی را در استفاده از لوازم گرمایشی تاکید کرد و افزود: از هر گونه سوراخ کردن دیوار برای خارج کردن منواکسیدکربن بخاری پرهیز کنند و برای جلوگیری از نشت گاز حتماً از بست و شیلنگ مخصوص استفاده نمایند.

هاشمیان در ادامه خاطرنشان کرد: شهروندان در خرید لوازم گرمایشی حتماً به استاندارد بودن لوازم دقت لازم را داشته باشند و از خرید لوازم گرمایشی (برقی ـ گازی) متفرقه بپرهیزند.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری پیشوا در پایان به حریقی که در روز گذشته در پیشوا رخ داده است اشاره کرد و گفت: با توجه به تماس تلفن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری پیشوا: بیشتر حوادث بر اثر بی احتیاطی شهروندان است

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری پیشوا: بیشتر حوادث بر اثر بی احتیاطی شهروندان است