مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آذر 1394 ساعت 12:412015-12-08سياسي

ریاست جمهوری ونزوئلا، هدف بعدی اپوزیسیون این کشور است


رسانه ونزوئلایی ال اونیورسال به نقل از رهبر اپوزیسیون ونزوئلا گزارش داد: دستیابی به منصب ریاست جمهوری این کشور، هدف بعدی اپوزیسیون ونزوئلا خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، انریکه کاپریلس رهبر اپوزیسیون ونزوئلا روز گذشته اعلام کرد که با وجود شکست های قبلی خود در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا، وی اکنون آماده دستیابی به این عنوان است.

رهبر اپوزیسیون ونزوئلا در این رابطه عنوان کرد: نتایج انتخابات مجلس ونزوئلا نشان می دهد که مردم این کشور خواهان ایجاد یک تغییر سیاسی در ونزوئلا هستند.

کاپریلس تاکنون دوبار کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا شده است که بار اول در سال 2012 در مقابل هوگو چاوز شکست خورد و بار دوم نیز در سال 2013 همین نتیجه را در رقابت با نیکلاس مادورو کسب کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو سوم کرسی های مجلس ملی ونزوئلا در اختیار حزب هیئت اتحاد دموکراتیک قرار دارد؛ این اظهارات در حالی مطرح می شود که شورای ملی انتخابات ونزوئلا هنوز ادعای مذکور را تأیید نکرده است.

در صورت تأیید ادعای کاپریلس و کسب دو سوم از کرسی های مجلس ونزوئلا توسط اپوزیسیون این کشور، اختیارات این گروه توسعه می یابد و می تواند موجب کارشکنی در مسیر حرکت دولت ونزوئلا شود؛ اپوزیسیون با کسب دو سوم کرسی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاست جمهوری ونزوئلا، هدف بعدی اپوزیسیون این کشور است

ریاست جمهوری ونزوئلا، هدف بعدی اپوزیسیون این کشور است