مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آذر 1394 ساعت 17:412015-12-08سياسي

انقلاب های آمریکای لاتین هدف اصلی توطئه های امپریالیسم هستند


«اوو مورالس» رییس جمهور بولیوی روز گذشته در واکنش به پیروزی راستگرایان ونزوئلا در انتخابات مجلس این کشور، عنوان کرد: در حال حاضر انقلاب های دموکراتیک آمریکای لاتین هدف اصلی توطئه های امپریالیسم هستند.

- اوو مورالس رییس جمهور بولیوی روز گذشته در واکنش به پیروزی راستگرایان ونزوئلا در انتخابات مجلس این کشور، عنوان کرد: در حال حاضر انقلاب های دموکراتیک آمریکای لاتین هدف اصلی توطئه های امپریالیسم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از پرنسا لاتینا ، اوو مورالس رییس جمهور بولیوی روز گذشته در واکنش به پیروزی راستگرایان ونزوئلا در انتخابات مجلس این کشور، عنوان کرد: در حال حاضر انقلاب های دموکراتیک آمریکای لاتین هدف اصلی توطئه های امپریالیسم هستند.

وی در این رابطه افزود: نتایج انتخابات مجلس ونزوئلا ما را در این فکر فرو برد که چگونه می توانیم از انقلاب های دموکراتیک و آزادی های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی منطقه آمریکای لاتین که هدف اصلی امپریالیسم هستند، دفاع کنیم.

مورالس در ادامه سیاستمداران بولیوی و سایر کشورهای آمریکای لاتین را به مذاکره درباره شرایط فعلی منطقه فراخواند و تصریح کرد: تا زمانی که کاپیتالیسم وجود داشته باشد، چپگرایان آمریکای لاتین با آن مبارزه خواهند کرد چراکه ما تنها به آزادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب های آمریکای لاتین هدف اصلی توطئه های امپریالیسم هستند

انقلاب های آمریکای لاتین هدف اصلی توطئه های امپریالیسم هستند