مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آذر 1394 ساعت 11:212015-12-13سياسي

رییس جمهور بولیوی: نگران تغییرات سیاسی و وضعیت جدید آمریکای لاتین نیستم


از پیروزی راست گرایان در انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین و نتیجه انتخابات پارلمانی ونزوئلا هراسی ندارم اما این حقیقت را پنهان نمی کنم که من و نیکلاس مادورو احساس تنهایی می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، اوو مورالس رییس جمهور بولیوی روز گذشته طی مصاحبه ای اعلام کرد: دولت های ترقی خواه آمریکای لاتین از وضعیت سیاسی جدید حاکم بر این منطقه احساس نگرانی نمی کنند.

وی در این رابطه عنوان کرد: از پیروزی راست گرایان در انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین و همچنین انتخابات مجلس ونزوئلا وحشتی به قلب خود راه نداده ام اما این حقیقت را پنهان نمی کنم که من و نیکلاس مادورو همتای ونزوئلایی ام احساس تنهایی می کنیم.

مورالس افزود: زمانی که من این چشم انداز سیاسی را در آمریکای لاتین نظاره می کنم، رنج می کشم اما می دانم که قشر کارگر نه تنها در بولیوی بلکه در سراسر منطقه ما را تنها نخواهند گذاشت و من از این حیث ترسی ندارم.

رییس جمهور بولیوی در ارتباط با سفر خود به آرژانتین برای شرکت در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری مائوریسیو ماکری همتای آرژانتینی خود، تصریح کرد: ایجاد اتحاد منطقه ای یکی از اصلی ترین اهداف دولت های چپ گرای آمریکای لاتین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور بولیوی: نگران تغییرات سیاسی و وضعیت جدید آمریکای لاتین نیستم

رییس جمهور بولیوی: نگران تغییرات سیاسی و وضعیت جدید آمریکای لاتین نیستم