مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آذر 1394 ساعت 15:462015-12-14اجتماعي

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان: اخلاق مداری در مدارس مدنظر قرار گیرد


مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان گفت: اخلاق مداری مبتنی بر معارف اسلامی باید توسط معلمان مدارس مد نظر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کوهبنان، حسین اکبری ظهر امروز در گردهمایی گروه های آموزشی مقطع متوسطه دوم داشت: حضرت علی (ع) پس از دعوت همگان به تقوای الهی، داشتن نظم در کارها را ضروری دانستند، لذا برای اجرای هر چه بهتر و مطلوبتر برنامه های آموزشی و پرورشی، داشتن یک برنامه زمانبندی صحیح و اجرای دقیق آن ضروری به نظر می رسد .

وی نقش دبیران و مربیان را بسیار حساس دانست و افزود : معلم در جایگاهی قرار گرفته که می تواند بر دانش آموزان و جامعه اثر مستقیم بگذارد.

این مسئول ادامه داد: در حقیقت اخلاق مداری مبتنی بر معارف اسلامی باید مد نظر قرار گیرد تا در نهایت در راستای تربیت شهروند مطلوب که هدف غایی دستگاه تعلیم و تربیت است گام برداریم.

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان گفت: تلاش کنیم تا خروجی های آموزش و پرورش کسانی باشند که بتوانند جامعه ای ایده آل را رقم بزنند و انسان هایی صالح، متعبد و متعهد باشند تا در راستای پیشرفت و ترقی کشور بر اساس فرهنگ اسلامی و ایرانی گام بردارند.

وی تصریح کرد: داشتن سعه صدر، اعتماد به نفس، امین بودن، رازدار بودن، آراسته و پر انرژی بودن، پرهیز از عیب جویی در کلاس های درس، پرهیز از تنبیه بدنی، پرهیز از ترویج ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان: اخلاق مداری در مدارس مدنظر قرار گیرد

مدیر آموزش و پرورش کوهبنان: اخلاق مداری در مدارس مدنظر قرار گیرد