مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آذر 1394 ساعت 05:112015-12-15سياسي

هدف هیاهوی انتخاباتی اصلاح طلبان


جریان اصلاح طلب و حامی دولت، چندماه مانده به انتخابات بهمن ماه، موج وسیعی از هیاهوی رسانه ای و حزبی (محفلی) به راه انداخته و اینگونه وانمود می کند که مسئله اول کشور، - انتخابات است و لاجرم، مرد اول این مسئله اول هم آنها هستند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، حسین شمسیان در روزنامه کیهان نوشت: جماعت مذکور هر روز با خبر دادن از آمدن و نیامدن این و آن و بافتن اوهامی از پیوستن فلان چهره اصولگرا و به اردوی اصلاح طلبان و وحدت و عدم وحدت رقیب و.

سعی در داغ کردن موضوع انتخابات دارند! اگر به سیاق معمول، فعالیت حزبی در کار باشد و عده ای خود را برای انتخابات آماده کنند، موضوع اهمیتی ندارد، چرا که سالهاست به برکت جمهوری اسلامی، در این مملکت انتخابات برگزار می شود و عده ای می آیند خود را در معرض رای مردم قرار می دهند.

این موضوع نه تازگی دارد و نه ذوق زدگی! کما اینکه بسیاری از دیکتاتور های دیروز که امروز ژست اصلاح طلبی و دلسوزی برای مردم را می گیرند، در همین انتخابات ها شرکت کرده و با ادبار و اقبال مردم، مواجه شده اند.

اما ظاهرا این هیاهو از آن جنس نیست و جماعت مذکور که بخش مهمی از آنها نشان داده اند برای مردم و نه برای رای و نظرآنها ارزشی قائل نیستند، بیشتر از آنکه در پی انتخاباتی پرشور باشند، در پی پنهان کردن موضوعی مهم و دادن نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف هیاهوی انتخاباتی اصلاح طلبان

هدف هیاهوی انتخاباتی اصلاح طلبان