مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آذر 1394 ساعت 10:202015-12-15ورزشي

دوری نفرات دعوت نشده به تیم ملی وزنه برداری از المپیک


دبیر فدراسیون و ز نه بر د ار ی می گوید نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کم می شوند اما قرار نیست کسی دیگر به جمع اردونشینان اضافه شود و کمیته فنی تصمیم گرفته تغییراتی را در نفرات صورت دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مرحله جدید اردوی تیم ملی و ز نه بر د ار ی که از سه شنبه هفته آینده آغاز می شود، نام نفراتی همچون مجید عسکری، جابر بهروزی، رسول تقیان و نواب نصیر شلال که در دو سال اخیر جزو دعوت شده های ثابت به اردوی تیم ملی بودند، دیده نمی شود و این طور به نظر می رسد آنها به ویژه نواب نصیر شلال شانس المپیکی شدن را به طور کامل از دست داده اند.

حسین مقامی در این مورد به خبرنگار ایسنا گفت: در جلسه کمیته فنی به جمع بندی رسیدیم که چه نفراتی به اردو دعوت شوند اما هر کسی که دعوت نشد دلیلی بر عدم شایستگی اش نیست و حتما تمام ورزشکاران شایستگی دارند.

با این حال نظر کمیته فنی این بود که تغییری در نفرات صورت بگیرد، زیرا المپیک جایی نیست که حرف و حدیث هایی که بعد از مسابقات جهانی به وجود آمد، دوباره مطرح شود.

او ا دا مه داد: در جلسه کمیته فنی نفرات زیادی پیشنهاد شدند تا وارد اردو شوند اما چون تعداد نفرات محدود است حداکثر با 10 نفر موافقت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوری نفرات دعوت نشده به تیم ملی وزنه برداری از المپیک

دوری نفرات دعوت نشده به تیم ملی وزنه برداری از المپیک