مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آذر 1394 ساعت 13:412015-12-15سياسي

بی عزتی و متهم شدن کشورمان به دلیل سیاست های غلط دولت در صحنه خارجی است


دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد با اشاره به سیاست خارجه دولت در قبال اتفاقات اخیر در زمینه هسته ای گفت: بی عزتی و متهم شدن کشورمان به دلیل سیاست های غلط دولت در صحنه خارجی است.

- علیرضا زارع شهرآبادی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در یزد، گفت: درباره پروندهPMD که آقای ظریف، شک به مختومه شدنش را به مثابه شک در رکعت سوم نماز اول و رکعت ششم نماز دوم می داند باید عرض کنم اقای ظریف چرا با فرافکنی و مغالطه اذهان عمومی را به سمت ناکجا اباد سوق می دهید؟ وی افزود: اتفاقا با این کارکرد منفعلانه و سازشکارنه سیاست خارجه دولت تدبیر و امید باید گفت جناب آقای ظریف اگر کسی شک کند شما در عرصه سیاست خارجه مغرضانه یا جاهلانه عمل کردید عین شک بین رکعت سوم نماز اول و رکعت ششم نماز دوم است، چرا که همین پرونده PMD در حال حاضر اینگونه قرار است مختومه شود که ایران به ساخت سلاح هسته ای به صورت سازمانی متهم بشود و در این بین دولت تدبیر و امید از این اتهام به گرمی استقبال کرده است و دقیقا پذیرفته است که جمهوری اسلامی ایران در سال های 2003 تا 2009 در حال ساخت سلاح اتمی به صورت سازمانی بوده است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد خاطرنشان کرد: حال از دوجهت این قضیه تامل برانگیز است اولا که امام خامنه ای این همه در بیانات شان فرموده اند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی عزتی و متهم شدن کشورمان به دلیل سیاست های غلط دولت در صحنه خارجی است

بی عزتی و متهم شدن کشورمان به دلیل سیاست های غلط دولت در صحنه خارجی است