مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آذر 1394 ساعت 09:312015-12-16بين الملل

بسیاری از آمریکایی ها به دلایلی غیرضروری توسط پلیس کشته می شوند


استاد جامعه شناسی دانشگاه راتگرز آمریکا عنوان می کند که به چالش کشیدن خشونت پلیس و سیستم معاف از مجازات آن نیازمند توافقی جدید با اتحادیه های پلیس برای کنار گذاشتن برخی حمایت های خاصی است که افسران پلیس متهم به سوءرفتار از آن بهره مند هستند.

- پُل هیرشفیلد (Paul Hirschfield) دانشیار جامعه شناسی و حقوق جزای دانشگاه راتگرز (Rutgers University) آمریکا در گفتگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری تسنیم" در خصوص حوادث اخیر شهر شیکاگو و کشته شدن یک جوان سیاه پوست غیرمسلح توسط پلیس این کشور می گوید: بیشتر سیاستمداران در ایالات متحده به شکل فوق العاده ای علاقه ای به پیگیری انجام اصلاحات اساسی در پلیس ندارند، زیرا اغلب حامیان آن ها به شدت از پلیس پشتیبانی می کنند.

به باور وی تاریخ لبریز از نمونه هایی از انجام بازسازی های اساسی در پلیس است که در تغییر الگوهای بنیادین استفاده بیش از حد از زور و پاسخگویی اندک، ناکام مانده اند.

در ادامه مشروح این مصاحبه ارائه شده است:تسنیم: در سایه حوادث اخیر شیکاگو، اینگونه به نظر می رسد که تصورات قالبی و پیش فرض های تبعیض آمیز همچنان در بین افسران پلیس وجود دارد و این حالت حتی در مقابل خشم و نارضایتی مردم نیز همچنان تداوم داشته و مقاومت می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از آمریکایی ها به دلایلی غیرضروری توسط پلیس کشته می شوند

بسیاری از آمریکایی ها به دلایلی غیرضروری توسط پلیس کشته می شوند