مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آذر 1394 ساعت 10:162015-12-16اقتصادي

خریداران روسی محصولات کشاورزی در راه ایران


رییس اتاق مشترک ایران و روسیه گفت: روسیه خواهان کالاهای کشاورزی،محصولات لبنی، سبزی ها و میوه های ایران است و بزودی هیئتی از روسیه به ایران می آید و از کارخانه های تولید و فرآیند صادرات بازدید می کند تا برای صادرات به این کشور برنامه ریزی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، اسدالله عسکراولادی با بیان اینکه بزودی اجلاس اتاق در روسیه برگزار می شود ، گفت: با توجه به شرایط منطقه و رفتار غربی ها در تحریم روسیه و همچنین افت مناسبات تجاری ترکیه با این کشور تلاش می کنیم حضور خود را در بازارهای این کشور در راهبردی پایدار و همیشگی تقویت کنیم.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مناسبات تجاری روسیه پیش از این عمدتاً با اروپا و ترکیه بوده است ، برای اینکه ایران هم بتواند متناسب با ظرفیت های خود در بازار این کشور حضور یابد نیاز است زیربناهای بازرگانی مانند امکانات و تجهیزات حمل و نقل دریایی و هوایی برای انتقال کالا از ایران فراهم شود.

رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه افزود: تجارت مستقیم ایران و روسیه به حدود 500 میلیون دلار می رسد که به راحتی می توان در کوتاه مدت به یک میلیارد دلار افزایش داد اما در بلندمدت باید به جایگاه شایسته خود در بازار بزرگ کشور همسایه خود یعنی روسیه برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریداران روسی محصولات کشاورزی در راه ایران

خریداران روسی محصولات کشاورزی در راه ایران