مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آذر 1394 ساعت 12:562015-12-16اقتصادي

340 میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی به عشایر کشور اختصاص یافت


در مجموع امسال 340 میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی و حدود 200 میلیارد تومان از منابع مختلف، اعتبار اجرایی و مدیریت بحران و خشکسالی برای عشایر کشور منظور شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، کرمعلی قندالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدواریم با اختصاص این میزان اعتبار که به 540 میلیارد تومان می رسد بتوان بخشی از مشکلات عشایر برطرف کرد.

قندالی در بخش دیگر سخنان خود درباره دام مازاد عشایر در مراتع گفت: حضور دام عشایر، سهم زیادی در تخریب مراتع ندارد اما در این زمینه تلاش داریم تا بخشی از اصلاح، احیا و حفاظت از مراتع به تشکل های عشایری واگذار شود.

رییس سازمان عشایر کشور گفت: در تلاش هستیم در برنامه ششم، 40 درصد از مراتع کشور توسط تشکل های عشایر احیا شود.

قندالی درباره اعتبارات عشایر در سال جاری اظهار داشت: امسال از محل اعتبارات تملک دارایی، 65 میلیارد تومان اعتبار ملی و حدود 50 میلیارد تومان اعتبار استانی برای عشایر کشور مصوب شده است.

رییس سازمان عشایر کشور گفت: از محل صندوق توسعه ملی نیز 140 میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی مصوب شده است که تاکنون 80 درصد آن جذب شده است.

وی بابیان اینکه 30 میلیارد تومان نیز برای تأمین نهاده های دام عشایر منظور شده است گفت: درمجموع امسال 340 میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی و حدود 200 میلیارد تومان از منابع مختلف، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

340 میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی به عشایر کشور اختصاص یافت

340 میلیارد تومان اعتبار تسهیلاتی به عشایر کشور اختصاص یافت