مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آذر 1394 ساعت 11:412015-12-20سياسي

استاندار کرمان: روند طولانی اخذ موسسات قرآنی مربوط به بروکراسی دولتی است


استاندار کرمان درباره روند طولانی اخذ مجوزها برای موسسات فرهنگی و قرآنی گفت: این امر مربوط به بروکراسی دولتی است و ربطی به این دولت یا دولت های قبل ندارد و پیگیری های لازم را در این زمینه انجام می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از کرمان، علیرضا رزم حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ با ائمه جمعه استان اظهار داشت: مجوزهای سخنرانی ها دارای قانون است و در حوزه دانشگاه ارائه مجوز با هیئت نظارت است که در داخل دانشگاه تشکیل می شود.

وی با تاکید بر اینکه لغو جلسات سخنرانی در دانشگاه ها ربطی به استانداری و فرمانداری ها ندارد، بیان داشت: امنیت داخل دانشگاه بر عهده مسئولان دانشگاه است و لغو مراسم به ما ربطی ندارد و از مسئولان دانشگاه باید بخواهید، توضیح دهند.

استاندار کرمان همچنین درباره روند طولانی اخذ مجوزها برای موسسات فرهنگی و قرآنی ابراز داشت: این امر مربوط به بروکراسی دولتی است و ربطی به این دولت یا دولت های قبل ندارد و پیگیری های لازم در این زمینه را انجام می دهیم.

رزم حسینی ادامه داد: از وزارت ارشاد جمهوری اسلامی ایران درباره مجوز کنسرت ها سئوال پرسیدم و گفتند، مجوزهای کنسرت ها در تهران ارائه می شود و تمام موسیقی هایی که در کرمان برگزار شده است ابتدا در صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش می شود و بعد به صورت کنسرت اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمان: روند طولانی اخذ موسسات قرآنی مربوط به بروکراسی دولتی است

استاندار کرمان: روند طولانی اخذ موسسات قرآنی مربوط به بروکراسی دولتی است