مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آذر 1394 ساعت 15:112015-12-20فرهنگي

فرهنگ ایرانی را با نگاه جهانی معرفی می کنیم


مدیر شبکه مستند در شبی که میزبان چهره های بین المللی عرصه فیلمسازی، دبیر، داوران و نامزدهای جشنواره سینما حقیقت بود، از نگاه بین المللی شبکه و تلاش برای معرفی فرهنگ ایرانی به جهانیان سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، شب گذشته شنبه 28 آذر ماه شبکه مستند میزبان مهمانان خارجی، دبیر، داوران و نامزدهای دریافت جایزه نهمین جشنواره سینما حقیقت در مجموعه تکتا صداوسیما بود.

امیر تاجیک مدیر شبکه در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم و معرفی شبکه مستند و فعالیت های آن برای مهمانان جشنواره بیان کرد: شبکه مستند افتخار دارد میزبان مهمانان خارجی جشنواره سینما حقیقت یکی از مهم ترین جشنواره های این کشور باشد.

نگاه ما در این شبکه بین المللی است و همواره سعی می کنیم آثاری بسازیم که علاوه بر پخش در شبکه های سراسری ایران، به نوعی معرف فرهنگ ایرانی برای مخاطبان بین المللی باشد.

وی تأکید کرد: ما علاوه بر تلاش برای ارتقا سطح آثار شبکه و فعالیت های آن، همواره نگاه بین المللی برای عرضه آثار تولیدی رسانه ملی داریم و از فعالیت های بین المللی در این عرصه استقبال می کنیم.

تاجیک همچنین ابراز امیدواری کرد چنین گردهمایی هایی به نزدیکی بیشتر مستندسازان ایرانی و خارجی به یکدیگر و تبادل آرا و اندیشه ها منجر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ایرانی را با نگاه جهانی معرفی می کنیم

فرهنگ ایرانی را با نگاه جهانی معرفی می کنیم