مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آذر 1394 ساعت 10:212015-12-21اقتصادي

آخرین وضعیت اموال بابک زنجانی و امیرمنصور آریا


رییس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، از ایجاد یک تفاهم بین این سازمان و سازمان غذا و دارو خبر داد و درباره آخرین وضعیت اموال بابک زنجانی و امیرمنصور آریا نیز توضیحاتی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو "امین دلیری درباره درآمد سازمان از محل فروش کالای قاچاق شده در سال گذشته اظهار کرد: در سال 1393 درآمدی که سازمان توانست از محل فروش کالاهای قاچاقی کشف شده کسب کند، 1474 میلیارد ریال بود که در هشت ماهه امسال این رقم به 589 میلیارد ریال رسیده است.

وی افزود: این رقم نشان دهنده این است که امسال قاچاق نسبت به سال گذشته کاهش یافته است و برآوردهای ما نشان داده است که در هشت ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، در قاچاق کالا 22 درصد کاهش رخ داده و این موضوع حاکی از کنترل بهتر در زمینه قاچاق کالا در کشور است.

رییس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، بیان کرد: فکر می کنم که همچنان شاهد یک روند کاهش قاچاق در کشور باشیم و در سال آینده و سال 1396 همچنان قاچاق کالا در کشور با یک شیب رو به کاهش باشد، ولی هنوز ظرفیت ها خیلی بالاست.

دلیری بیان کرد: البته همانطور که پیش تر نیز اعلام کرده ام، رقم قاچاق کالا در ایران نزدیک به 24 میلیارد دلار است که از این میزان حدود پنج تا شش درصد آن کشف شده و در اختیار سازمان قرار می گیرد تا بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت اموال بابک زنجانی و امیرمنصور آریا

آخرین وضعیت اموال بابک زنجانی و امیرمنصور آریا