مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 آذر 1394 ساعت 23:352015-12-21بين الملل

دیدار سر وزیر سابق اسکاتلند با ظریف


آلکس سالموند سر وزیر سابق اسکاتلند که همراه با هیاتی پارلمانی به کشورمان سفر نموده است ،با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما؛ وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد:ظرفیتهای مناسبی برای همکاری اقتصادی بین دو طرف وجود دارد.

اقای ظریف با اشاره به تاثیر مصوبه کنگره آمریکا بر سفر شهروندان اروپایی به جمهوری اسلامی ایران ،تصریح کرد،این امر در شرایطی انجام می شود که در حوادث تروریستی اخیر در اروپا و امریکا ،تروریستها از کشورهای دیگری به کشورهای اروپایی و آمریکا سفرکرده بودند.

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد :یکی از موضوعاتی که از سوی کشورهای اروپایی بایستی مورد بررسی قرار گیرد چگونه افرادی که در این کشورها متولد شده اند ،جذب خشونت و افراطی گری گردیده اند .

وی همچنین از همکاریهای پارلمانی میان جمهوری اسلامی ایران و اسکاتلند استقبال و تاکید نمود ،یکی از اولویتهای جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی پس از برجام فعالیت در زمینه خلع سلاح هسته ای است.

آلکس سالموند سر وزیر سابق اسکاتلند و اعضای هیات همراه نیز در این دیدار دیدگاههای خود را در خصوص گسترش همکاریهای دوجانبه و همکاری در زمینه های مختلف بیان نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سر وزیر سابق اسکاتلند با ظریف

دیدار سر وزیر سابق اسکاتلند با ظریف