مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 دی 1394 ساعت 14:152015-12-22سياسي

آمریکایی ها دریافته اند که کلید نظم منطقه سوریه است


امریکایی ها دریافته اند که کلید نظم منطقه سوریه است و کلید سوریه در تهران قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، رضا سراج در همایش بررسی خسارتها و پیامدهای فتنه 88 افزود: انتخابات 88 می توانست روند قدرت گیری جمهوری اسلامی ایران را تشدید و تسریع کند.

وی گفت: آمریکایی ها دو سال بعد از انتخابات مجلس هشتم ، برای فتنه 88 برنامه ریزی کردند و برخی از عناصر داخلی بازیگر این اقدام مشترک شدند.

این کارشناس مسائل راهبردی ، دو قطبی سازی جامعه ،اعتبار زدایی از حاکمیت و به چالش کشیدن نظام را از جمله آثار و پیامدهای فتنه 88 برشمرد و افزود: نتایج این فتنه موجب بازگشت دشمنان به عرصه رویارویی با جمهوری اسلامی ایران شد.

سراج گفت: پس از فتنه 88 فتنه گران این گرا را به آمریکایی ها دادندکه می توان با تحریمهای شدید اقتصاد کشور را فلج کرد براین اساس آمریکایی ها تحریمهای گذشته را به تحریمهای گزنده و هوشمند تبدیل کردند .

وی افزود: در اواخر سال 88 محسن مخملباف به عنوان نماینده فتنه گران به واشنگتن رفت و موضوع اعمال تحریمهای اقتصادی را به آمریکایی ها پیشنهاد داد .

این کارشناس مسائل راهبردی گفت: روزنامه وال استریت ژورنال ، حضور وی را به عنوان سختگوی میر حسین موسوی در جمع برخی از مسولان امریکایی اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها دریافته اند که کلید نظم منطقه سوریه است

آمریکایی ها دریافته اند که کلید نظم منطقه سوریه است