مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 دی 1394 ساعت 16:012015-12-25سياسي

امام جمعه کلاردشت: آقای نوبخت باید بداند فتنه خط قرمز است


امام جمعه کلاردشت با انتقاد از سخنگوی دولت، گفت: سخنگوی دولت به فکر آزادی سران فتنه نباشد، زیرا فتنه 88 خطر قرمز نظام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان کلاردشت، حجت الاسلام حسین مقیسه در خطبه‎های این ‎هفته نماز جمعه کلاردشت با اشاره به هفته وحدت و تبریک این ایام، اظهار کرد: ایام پربرکتی را در پیش داریم، چرا که تولد پیامبر اعظم (ص) است، همان رسولی که با آمدنش 14 کنگره ایوان مدائن فرو ریخت و پس از آن دنیا جلوه ای دیگر به ‎خود گرفت.

وی با توجه به نزدیک شدن 9 دی، افزود: با حضور پرشور و بی سابقه مردم در نهم دی ماه 88 خط بطلان کودتای مخملی غرب در ایران ناکام ماند و استکبار جهانی فهمید که از هیچ طریقی نمی توان بر اراده مقاوم ایران اسلامی نفوذ کرد.

خطیب جمعه کلاردشت با انتقاد از سخنگوی دولت، بیان کرد: فتنه گران در چند ماه پس از نتیجه انتخابات با کمک آشوب گران بلوایی بر پا کردند که در آن به دین و اعتقادات مردم توهین شد، به عاشورا و قرآن اهانت کردند، حال اینکه سخنگوی دولت در پاسخ به خبرنگاری اعلام می کند که با کمک رییس جمهور در تلاشیم که سران فتنه آزاد شوند.

وی در پایان خطاب به سخنگوی دولت، گفت: مگر نمی دانند فتنه گران با کمک ضد انقلاب چه بر سر مردم آوردند، مگر نمی دانند یکی از راه های بازگشت سران فتنه به جامعه توبه و عذرخواهی است و آقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کلاردشت: آقای نوبخت باید بداند فتنه خط قرمز است

امام جمعه کلاردشت: آقای نوبخت باید بداند فتنه خط قرمز است