مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 دی 1394 ساعت 17:102015-12-25فرهنگي

/ در سینما و تئاتر چه خبر است؟/


مشاور دبیر و مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی جشنواره فیلم فجر از آغاز فعالیت سامانه ثبت نام اهالی رسانه برای حضور در برج میلاد خبر داد و گفت: اهالی رسانه برای ثبت درخواست صدور کار جشنواره از روز یکشنبه به سایت جدید جشنواره مراجعه و ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا،سید صادق موسوی افزود: با راه اندازی سایت جدید جشنواره فیلم فجر، سامانه ثبت درخواست اهالی رسانه از یکشنبه 6 دی در این سایت فعال شده و خبرنگارانی که متقاضی حضور در برج میلاد به عنوان کاخ جشنواره هستند، می توانند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس http://fajrfilmfestival.

ir/ ثبت درخواست کنند.

وی با اشاره به سهمیه اعلام شده به رسانه ها از طریق روابط عمومی برای دریافت کارت جشنواره تاکید کرد: درخواست های ارائه شده از طریق سامانه اینترنتی کارت جشنواره مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تقاضا داریم بر اساس سهمیه های اعلام شده، ثبت نام در سامانه انجام شود.

مشاور دبیر و مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی جشنواره فیلم فجر با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در سامانه صدور کارت جشنواره تا پایان روز یکشنبه 13 دی خواهد بود عنوان کرد: از اهالی رسانه می خواهیم در فرصت مقرر به سامانه یاد شده مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند و در هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره، ستاد برگزاری را یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/ در سینما و تئاتر چه خبر است؟/

/ در سینما و تئاتر چه خبر است؟/