مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 دی 1394 ساعت 17:462015-12-26اجتماعي

دوره پیش دبستانی رایگان در مناطق محروم برگزار می شود


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه لازمه تحقق اهداف تعلیم توجه به مدارس ابتدایی و تربیت تخصصی شدن تدریس دوره ابتدایی است، - گفت: در سال آینده به صورت آزمایشی دوره پیش دبستانی یک ساله در مناطق محروم و دوزبانه دایر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از بیرجند، محمد دیمه ور عصر امروز در همایش ملی آموزش ابتدایی که در محل سالن اجلاس دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: غفلت از دوره ابتدایی ظلم بزرگی بر سرمایه های ملی است.

وی با بیان اینکه در بودجه سال آینده ردیفی به منظور برقراری عدالت آموزشی اختصاص یافته است، افزود: سه استان آذربایجان غربی، سیستان و بلوجستان و هرمزگان به صورت پایلوت در راهبردی برقراری عدالت آموزشی در نظر گرفته شده است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نهادینه کردن اهداف تعلیم و تربیت از اهداف برگزاری این همایش است، گفت: در دوره پیش دبستانی یک ساله به صورت رایگان در مناطق محروم و دو زبانه تخصصی شدن تدریس دایر می شود.

دیمه ور با بیان اینکه همایش آموزش ابتدایی همایشی دو سالانه است، افزود: در حال حاضر در دوره جدیدی در حوزه آموزش هستیم که در این دوره مقرر شده هدف جهانی یادگیری با کیفیت و فراگیر مدنظر باشد و برنامه عمل ایران در چارچوب برنامه جهانی از دیگر اهداف برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره پیش دبستانی رایگان در مناطق محروم برگزار می شود

دوره پیش دبستانی رایگان در مناطق محروم برگزار می شود