مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 دی 1394 ساعت 13:362015-12-28اقتصادي

سرانه فضای سبز در آبادان 4 برابر شد


در 5 سال گذشته سرانه فضای سبز به ازای هر شهروند از 4 به 16 مترمربع رسیده است که طی توافقی که با سازمان منطقه آزاد اروند شده است با احداث پارک های جدید این مقدار به 21 مترمربع افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مراسم افتتاح دو پروژه عمرانی امروز با حضور شهردار و اعضای شورای شهرآبادان در محل پروژه ها برگزار شد.

محمود رضا شیرازی در مراسم افتتاح پارک نرگس، اظهار داشت: این مکان درگذشته محلی برای تجمع نخاله ها شده بود و مردم از این موضوع گله مند بودند.

شهردار آبادان افزود: در آبادان این چنین زمین هایی به تعداد زیاد وجود داشت که شهرداری با تبدیل آن ها به پارک و فضای سبز توانست طی مدت 5 سال مساحت پارک را در آبادان از 90 هکتار به 360 هکتار برساند.

وی گفت: همچنین طی 5 سال گذشته سرانه فضای سبز به ازای هر شهروند از 4 به 16 مترمربع رسیده است که طی توافقی که با سازمان منطقه آزاد اروند شده است با احداث پارک های جدید این مقدار به 21 مترمربع افزایش میابد.

شیرازی مساحت پارک نرگس را 3 هزار و 500 مترمربع اعلام کرد و گفت: این پارک بااعتباری بالغ بر 350 میلیون تومان ساخته شد.

شهردار آبادان عنوان کرد: در این پارک از ست های ورزشی پلی اتیلن استفاده شده است و همچنین محل اعتبار ساخت پارک از محل اعتبارات جاری منطقه پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای سبز در آبادان 4 برابر شد

سرانه فضای سبز در آبادان 4 برابر شد