مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 دی 1394 ساعت 12:552015-12-29فرهنگي

خسرو سینایی: «جزیره رنگین» شادترین فیلم من است


«جزیره رنگین» شادترین فیلمی است که در دوران کاری خود در طی 48 سال ساخته ام و این شاد بودن چه در زمان ساخت و چه بعد از آن وجود داشته است.

- خسرو سینایی گفت: جزیره رنگین شادترین فیلمی است که در دوران کاری خود در طی 48 سال ساخته ام و این شاد بودن چه در زمان ساخت و چه بعد از آن وجود داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکران افتتاحیه و آیین دیدار با عوامل فیلم سینمایی جزیره رنگین دوشنبه 7 دی ماه در موزه سینما برگزار شد.

خسرو سینایی ، کارگردان این فیلم، با تشکر از کسانی برای تماشای این فیلم آمده بودند، بیان کرد: ما بسیار زشتی ها را دیده ایم و در بسیاری از فیلم ها نیز زشتی ها نشان داده شده است اما زیبایی نیز وجود دارد و ما به جای اینکه در این فیلم بگوییم زشتی ها را از بین ببرید گفته ایم که زیبایی نیز هست و باید به آن توجه کرد.

او با تاکید بر اینکه در فیلم جزیره رنگین تلاش کرده است نیمه پر لیوان را نشان دهد، افزود: سعی کردم در فیلم دائم نگویم که چرا دولت این کار را کرد و یا فلان کار را نمی کند تا وضع درست شود، بلکه آدمی را نشان داده ام که آستین بالا می زند و به یک جزیره می رود و با کارهایی که می کند سطح فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جزیره را ارتقاء می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسرو سینایی: «جزیره رنگین» شادترین فیلم من است

خسرو سینایی: «جزیره رنگین» شادترین فیلم من است