مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 دی 1394 ساعت 13:202015-12-29سياسي

امروز مهمترین وظیفه امت اسلامی برپایی تمدن نوین اسلامی است


امروز هدف دشمنان ،ایجاد جنگ داخلی بین مسلمانان است - " به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری ، همزمان با خجسته سالروز میلاد پربرکت پیامبر اعظم حضرت محمد (صلی الله علیه وآله) و ولادت حضرت امام صادق (علیه السلام)، رهبر انقلاب در دیدار جمعی از اقشار مختلف مردم، مسئولان لشکری و کشوری، علما و اندیشمندان شرکت کننده در بیست و نهمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی و سفیران کشورهای اسلامی افزودند: این خطاب به علما و روشنفکران جهان اسلام است که غرب را قبله خود نمی دانند، من دیگر امید چندانی به سیاستمداران جهان اسلام ندارم.

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: آن روزی که کلمه سنی و شیعه در ادبیات آمریکا پیدا شد نگران شدیم؛ معلوم شد هدف جدیدی دارند، مسئولان فعلی آمریکا می گویند که با اسلام موافقیم، با فلان فرقه مخالفیم؛ اینها نفاق دارند و دروغ می گویند.

رهبر انقلاب تصریح کردند:امت اسلامی امروز وظیفه اش تنها این نیست که در میلاد پیامبر(ص)جشنی برپا کند، دنیای اسلام باید مثل پیامبر روحی جدید و فضایی تازه باز کند و تمدن نوین اسلامی را برپا کند.

حضرت ایت الله خامنه ای افزودند: امروز هدف دشمنان ایجاد جنگ داخلی بین مسلمانان است و متاسفانه تاحدودی موفق شدند و کشورها را یکی پس از دیگری ویران میکنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز مهمترین وظیفه امت اسلامی برپایی تمدن نوین اسلامی است

امروز مهمترین وظیفه امت اسلامی برپایی تمدن نوین اسلامی است