مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 دی 1394 ساعت 07:502016-01-01سياسي

دیدار وزیر امور خارجه از مشهد


دیدار اقای ظریف با استاندار خراسان رضوی در مشهد - محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه و علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی در مشهد با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، علیرضا رشیدیان در این دیدار گفت: اهتمام دولت تدبیر و امید بر توسعه روابط در سطوح مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی با کشورهای دنیا، قابل ستایش است و ما به علت همجواری با مرز و دسترسی آسان به آسیای میانه از این فرصت به نحو مطلوبی استفاده کرده ایم.

او افزود: مشهد مقدس کانون توجه مشتاقان اهل بیت عصمت و طهارت است و این فرصت مهم باعث شده است که ما سالانه پذیرای نزدیک به 28 میلیون زائر از نقاط مختلف ایران و جهان باشیم که دو میلیون نفر آن ها را زائران خارجی تشکیل می دهند.

رشیدیان ادامه داد: در ایام پایانی ماه صفر، میزبان بیش از سه میلیون و 200 هزار نفر زائر بودیم که 268 هزار نفر آنان را زائران پیاده تشکیل می دادند.

استاندار خراسان رضوی گفت: این میزبانی، در شرایطی که منطقه با چالش های امنیتی فراوانی مواجه است، به مدد حضور مقتدرانه نیروهای امنیتی، در بهترین شکل ممکن، برگزار شد.

وزیر امور خارجه که با هدف زیارت بارگاه منور رضوی، وارد مشهد مقدس شده است در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت کشورهای همجوار با خراسان رضوی ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر امور خارجه از مشهد

دیدار وزیر امور خارجه از مشهد