مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 دی 1394 ساعت 10:212016-01-02سياسي

امام جمعه قیدار تاکید کرد ضرورت تجلیل و تکریم از بازنشستگان در حوزه های مختلف


امام جمعه قیدار بر ضرورت تجلیل و تکریم از بازنشستگان در حوزه های مختلف تاکید کرد.

- " از زنجان، حجت الاسلام سید علی طالبی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل و تکریم از بازنشستگان انتظامی شهرستان خدابنده تجلیل و تکریم بازنشستگان را نوعی تکلیف دانست و اظهار داشت: تکریم و تجلیل از زحمات مجاهدان و پیشکسوتان ناجا که سالیان متمادی در راستای نظم و امنیت جامعه کوشیده اند امری ضروری است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری دراین باره گفت: دوران بازنشستگی، دوران انزوا و خانه نشینی محسوب نمی شود بلکه دوران بالندگی و افتخار و استفاده از تجربیات است.

امام جمعه قیدار با اشاره به اینکه اگر امروز نسبت به وضع بازنشستگان بی اعتنایی، بی توجهی و بی احترامی شود و در گذراندن زندگی با مشکل رو به رو شوند این وضعیت آینه فردای کارکنان امروز خواهد بود، ابراز داشت: در این صورت این افراد از کار دلزده خواهند شد و به کارهای نامتناسب با شغلشان رو می آورند.

طالبی با اشاره به دوران بازنشستگی افراد مختلف در جامعه اظهار داشت: بازنشستگان یکی از سرمایه های معنوی هر سازمان هستند و تکریم آنها موجب دلگرمی کارکنان شاغل می شود.

در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده اظهار داشت: بازنشستگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخاری بزرگ است که باید قدر آن را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قیدار تاکید کرد ضرورت تجلیل و تکریم از بازنشستگان در حوزه های مختلف

امام جمعه قیدار تاکید کرد ضرورت تجلیل و تکریم از بازنشستگان در حوزه های مختلف