مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 دی 1394 ساعت 12:052016-01-02فرهنگي

چرا ادای مرا درمی آوری؟!


پرویز بهرام با بیان اینکه دوبله را کنار نگذاشته است، در بخشی از صحبت هایش یادآور شد که همیشه جای شخصیت اول فیلم ها صحبت می کرده است.

- او با بیان اینکه هیچوقت به سمت کار طنز و کمدی نرفته، در عین حال خاطرنشان کرد که انتظاراتش به لحاظ مادی از شغلش برآورده نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، پرویز بهرام - پیشکسوت دوبله ایران - با حضور در برنامه امضاء با اجرای احسان کرمی، گفت: من در سال 1312 در تهران محله در خونگاه به دنیا آمدم و چون پدرم در بابل کار می کرد من را به بابل بردند و شناسنامه من را در بابل گرفتند، برای همین خیلی ها فکر می کنند من متولد مازندران هستم، البته همه جای ایران سرای من است.

وی افزود: پدرم مجسمه ساز بود و در بابل کار می کرد، دو سالی را در بابل به همراه برادرم زندگی کردیم که برادرم بزرگتر از من هست، من اینقدر بابل را دوستدارم که سعی می کنم هر شب جمعه به آنجا سفر کنم و مادر من با اینکه آذری زبان بودند ولی هر شب جمعه به بابل می رفت.

پیشکسوت دوبلاژ با اشاره به فعالیتش در دوران کودکی و نوجوانی، گفت: پدرم من را به سر کار می برد و من دوست داشتم مجسمه سازی را یاد بگیرم ولی خب مجسمه ساز نشدم، البته علاقه خیلی زیادی هم به حرفه پدرم نداشتم، پدرم انسان اهل هنری، خوشبیان و خوش اخلاقی بود و شب ها که همه دور هم بودند قصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ادای مرا درمی آوری؟!

چرا ادای مرا درمی آوری؟!