مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 دی 1394 ساعت 06:102016-01-03فرهنگي

جایزه بهترین آلبوم به چه کسی تعلق دارد؟


می گویند، ناشر و تهیه کننده ی یک آلبوم موسیقی، شیرازه ای در میان سایر عوامل تولید آن است؛ اما چرا وقتی در ایران آلبوم برگزیده ی سال معرفی می شود، - جایزه ی آن به ناشر داده نمی شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس موسیقی ایسنا، آلبوم برگزیده ی سال جایزه ای است که در بسیاری از فستیوال های موسیقی دنیا به دست اندرکاران یک آلبوم موفق اهدا می شود.

ایران هم از این قاعده مستثنی نیست و در جشن های خصوصی که در طول سال برگزار می شود، معمولا بخشی هم با عنوان جایزه آلبوم برگزیده ی سال وجود دارد.

جایزه ای که اهدای آن در ایران تفاوت عمده ای با دیگر فستیوال های موسیقی در دنیا دارد.

جشن خانه موسیقی، جشن سالانه ی موسیقی ما و امسال هم سی ویکمین دوره جشنواره موسیقی فجر هر کدام به صورت جداگانه، بخشی را در نظر گرفته اند که به اهدای جایزه ی بهترین آلبوم سال در ژانرهای مختلف اختصاص دارد.

با این تفاوت که در همه ی فستیوال های دنیا، این جایزه به ناشر و تهیه کننده ی اثر داده می شود، اما در ایران این جایزه متعلق به آهنگساز است.

گِرَمی که یکی از معتبرترین جوایز موسیقی دنیا است، در یکی از بخش های اصلی اش جایزه ی آلبوم سال را گنجانده است و این جایزه به تهیه کننده، مجموعه ی هنرمندان اصلی، هنرمندان همکار و مسؤول میکس و مسترینگ اختصاص پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه بهترین آلبوم به چه کسی تعلق دارد؟

جایزه بهترین آلبوم به چه کسی تعلق دارد؟