مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 دی 1394 ساعت 15:112016-01-03فرهنگي

کسب 4 نشان طلا و 13 دیپلم افتخار توسط کودکان ایرانی در مسابقه نقاشی هندوستان


کودکان و نوجوانان نقاش ایرانی با کسب 4 نشان طلا و 13 دیپلم افتخار از مسابقه بین المللی نقاشی یانگ اینویز کشور هندوستان بار دیگر خوش درخشیدند.

- "، این مسابقه با موضوع آزاد برگزار شد و آثار هنرمندان کودک و نوجوان ایرانی از میان 3هزار و 842 اثر نقاشی از 13 کشور جهان موفق به دریافت نشان طلا و دیپلم افتخار شد.

بر اساس این گزارش ؛ از میان آثار برگزیده این مسابقه ی بین المللی 9 اثر حاصل هنرمندی کودکان و نوجوانان عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شامل 2 نشان طلا و 7 دیپلم افتخار، 7 اثر شامل دو نشان طلا و 5 دیپلم افتخار نتیجه هنرنمایی هنرآموزان آموزشگاه هنرهای تجسمی خانه خورشید و یک اثر آزاد است.

در این میان مهدی اربابی12 ساله از مرکز کانون چابهار استان سیستان و بلوچستان ، رضا ماهرویی11 ساله از مرکز کانون ازنا در لرستان ، هانا کرمی 13 ساله و پریا منصفی 9 ساله اعضای آموزشگاه کرمانشاه موفق به کسب نشان طلا شدند.

بر همین اساس کیارش بابایی هفت ساله از مرکز 10 کانون کرمانشاه و ملیکا شفیعی12 ساله از مرکز 35 کانون تهران نیز موفق به دریافت جایزه ی ویژه ای با عنوان دیپلم افتخار هیات داوری شدند.

هم چنین فاطمه مولایی12 ساله از مرکز زاهدان در سیستان و بلوچستان، حدیث نوری9 ساله، مسعود امینی 10 ساله و نازنین کاشف8 ساله به ترتیب از علویجه، مبارکه و مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 4 نشان طلا و 13 دیپلم افتخار توسط کودکان ایرانی در مسابقه نقاشی هندوستان

کسب 4 نشان طلا و 13 دیپلم افتخار توسط کودکان ایرانی در مسابقه نقاشی هندوستان