مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 دی 1394 ساعت 17:052016-01-03فرهنگي

درخشش کودکان ایرانی در مسابقه نقاشی هند


کودکان و نوجوانان نقاش ایرانی با کسب چهار نشان طلا و 13 دیپلم افتخار از مسابقه ی بین المللی نقاشی «یانگ اینویز» کشور هندوستان، بار دیگر خوش درخشیدند.

- کودکان و نوجوانان نقاش ایرانی با کسب چهار نشان طلا و 13 دیپلم افتخار از مسابقه ی بین المللی نقاشی یانگ اینویز کشور هندوستان، بار دیگر خوش درخشیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مسابقه با موضوع آزاد برگزار شد و آثار هنرمندان کودک و نوجوان ایرانی از میان سه هزار و 842 اثر نقاشی از 13 کشور جهان موفق به دریافت نشان طلا و دیپلم افتخار شد.

از میان آثار برگزیده این مسابقه ی بین المللی، 9 اثر حاصل هنرمندی کودکان و نوجوانان عضو مراکز فرهنگی - هنری کانون پرورش فکری شامل دو نشان طلا و هفت دیپلم افتخار، هفت اثر شامل دو نشان طلا و پنج دیپلم افتخار، نتیجه هنرنمایی هنرآموزان آموزشگاه هنرهای تجسمی خانه خورشید و یک اثر آزاد است.

در این میان، مهدی اربابی 12 ساله از مرکز کانون چابهار استان سیستان و بلوچستان و رضا ماهرویی 11 ساله از مرکز کانون ازنا در لرستان و هانا کرمی 13 ساله و پریا منصفی 9 ساله اعضای آن آموزشگاه کرمانشاه موفق به کسب نشان طلا شدند.

بر همین اساس کیارش بابایی 7 ساله از مرکز 10 کانون کرمانشاه و ملیکا شفیعی 12 ساله از مرکز 35 کانون تهران نیز موفق به دریافت جایزه ی ویژه ای با عنوان دیپلم افتخار هیئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش کودکان ایرانی در مسابقه نقاشی هند

درخشش کودکان ایرانی در مسابقه نقاشی هند