مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 دی 1394 ساعت 13:462016-01-04سياسي

رییس جدید مجلس ونزوئلا، دولت این کشور را به براندازی تهدید کرد


رسانه ونزوئلایی تله سور گزارش داد که رییس جدید مجلس ملی ونزوئلا، دولت این کشور را به براندازی تهدید کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، راموس آلوپ یکی از سران اپوزیسیون ونزوئلا که به تازگی به عنوان رییس مجلس این کشور انتخاب شده است، روز گذشته تهدید کرد که طی 3 ماه ابتدایی سال جاری، دولت ونزوئلا را سرنگون خواهد کرد.

وی در این رابطه تصریح کرد: به زودی تخطی های احتمالی دولت ونزوئلا از قانون را در مجلس این کشور مورد بررسی قرار خواهد داد.

رییس جدید مجلس ونزوئلا همچنین اعلام کرد: تغییر کانال تلویزیونی مجلس ونزوئلا یکی از نخستین مباحثی خواهد بود که وی در مجلس ملی آینده این کشور به بررسی آن خواهد پرداخت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد که تصمیم دارد قانون عفو ملی را برای آزادی لئوپولدو لوپز یکی از سران اپوزیسیون ونزوئلا به کار گیرد؛ لوپز به علت ایجاد خشونت در جریان تظاهرات های سال 2014 به 13 سال حبس محکوم شده است.

به نظر می رسد خصومت کاندیداهای اپوزیسیون ونزوئلا در مجلس این کشور به لغو قوانین تصویب شده و حذف توافق های صورت گرفته توسط دولت ونزوئلا با سایر کشورها ختم نمی شود و راستگرایان ونزوئلایی خواستار برکناری پیش از موعد نیکلاس مادورو رییس جمهور این کشور و پایان دادن به سکانداری طرفداران هوگو چاوز رییس جمهور فقید ونزوئلا هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید مجلس ونزوئلا، دولت این کشور را به براندازی تهدید کرد

رییس جدید مجلس ونزوئلا، دولت این کشور را به براندازی تهدید کرد