مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 دی 1394 ساعت 10:512016-01-05سياسي

هشدار مادورو درباره اقدامات بی ثبات کننده راستگرایان


رسانه کوبایی پرنسا لاتینا گزارش داد که رییس جمهور ونزوئلا بار دیگر درباره اقدامات بی ثبات کننده اپوزیسیون این کشور هشدار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا روز گذشته در دیدار با فرمانداران استان های مختلف این کشور و نمایندگان منتخب مجلس جدید ونزوئلا از سوی حزب حاکم سوسیالیست متحد درباره اقدامات بی ثبات کننده اپوزیسیون این کشور هشدار داد.

در این جلسه که با هدف بررسی پیشنهادهای لازم در آستانه آغاز به کار مجلس ملی جدید ونزوئلا برگزار شد، مادورو به مجلسی که برای دفاع از دستاوردهای انقلاب بولیواری تشکیل شده باشد، درود فرستاد.

وی در ادامه از نمایندگان حزب حاکم خواست که در مقابل هرگونه تهدیدی که ممکن است دستاوردهای انقلاب بولیواری را به خطر بیندازد، ایستادگی کنند و مانع از اجرای طرح هایی همچون خصوصی سازی شرکت های دولتی شوند.

رییس جمهور ونزوئلا در این رابطه عنوان کرد: طرح خصوصی سازی شرکت های دولتی همچون شرکت ملی نفت ونزوئلا و شرکت دولتی تلفن این کشور، با هدف بی ثبات سازی ونزوئلا از سوی اپوزیسیون انجام می شود.

مادورو تصریح کرد: در پیام راموس آلوپ رییس جدید مجلس ونزوئلا درباره خصوصی سازی شرکت های دولتی، تهدیدی پنهان وجود دارد که از هدف راست گرایان این کشور برای بی ثبات سازی ونزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مادورو درباره اقدامات بی ثبات کننده راستگرایان

هشدار مادورو درباره اقدامات بی ثبات کننده راستگرایان