مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 دی 1394 ساعت 11:362016-01-05اجتماعي

سریال های 200 قسمتی شبکه های ماهواره ای برای تغییر سبک زندگی ایرانیان


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه شبکه های ماهواره ای در حال تغییر سبک زندگی ایرانیان هستند گفت: استفاده کنترل شده از فضای مجازی در ایران مدنظر است و باید سطح ذائقه و سواد رسانه ای دانش آموزان و معلمان را افزایش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم"، حمیدرضا کفاش در اولین دوره ارتقای سواد فضای مجازی که توسط اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد، اظهار داشت: هم اکنون شبکه های ماهواره ای برای تغییر سبک زندگی ایرانیان اقدام به ساخت سریال هایی در حدود 200 تا 300 قسمت می کنند.

وی افزود: شبکه های ماهواره ای تغییر سبک زندگی را در دستور کار دارند و به مرور ذائقه و روش های زندگی مردم را تغییر می دهند.

هم اکنون خانواده های ایرانی به لحاظ عاطفی یتیم هستند و ارتباطات به حداقل رسیده است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: زمانی بزرگترها، اختلاف جوانان را با برگزاری یک مهمانی حل می کردند اما هم اکنون تا صحبتی می کنند، جوانان بحث طلاق توافقی را وسط می کشند.

کفاش با اشاره به اینکه غرب برای تغییر سبک زندگی هیچ عجله ای ندارد و با صبر و حوصله پیش می رود، عنوان کرد: هم اکنون تحت تأثیر شبکه های ماهواره ای پدیده هایی وارد زندگی ایرانیان شده است که در گذشته وجود نداشت از جمله ازدواج سفید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال های 200 قسمتی شبکه های ماهواره ای برای تغییر سبک زندگی ایرانیان

سریال های 200 قسمتی شبکه های ماهواره ای برای تغییر سبک زندگی ایرانیان