مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 دی 1394 ساعت 17:512016-01-05فرهنگي

جدول برنامه های چهارمین دوره 10 روز با عکاسان ایران اعلام شد


چهارمین دوره 10 روز با عکاسان ایران 18 تا 27 دی در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، آیین افتتاح چهارمین دوره 10روز با عکاسان ایران جمعه 18 دی ساعت 18 در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

در طی این 10 روز، هر روز یک کارگاه آموزشی و دو نشست تخصصی برگزار خواهد شد.

چهارمین دوره 10روز با عکاسان ایران از شنبه 19 دی کار خود را با سه نشست مسائل و چالش های عکاسی تئاتر با حضور ایرج راد و ابراهیم حسینی و اقتصاد و هنر و بررسی آسیب شناسی آموزش عکاسی (در مراکز علمی کابردی، دبیرستان های کار و دانش) و مراکز آموزشی آزاد معتبر) آغاز خواهد کرد.

نشست اقتصاد و هنر به مدیریت محمد مهدی رحیمیان و حضور غلامرضا خلیل ارجمندی و محمدرضا مریدی، ساعت 16:30 و نشست ویژه بررسی آسیب شناسی آموزش عکاسی به مدیریت محمد خدادادی مترجم زاده دبیر علمی این دوره از 10روز با عکاسان ایران و با حضور سید نیما پورحسینی، لیلا نورایی، نوشین وفادار و کتایون قدس راد ساعت 18:30 برگزار خواهند شد.

همچنین یکشنبه 20 دی، از ساعت 16:30، نشست گسترش عکس در جامعه با مدیران فرهنگی به مدیریت فرزاد هاشمی و با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیر عبدالحسینی و مجید رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و نشست ویژه عکس به مثابه اثر هنری به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدول برنامه های چهارمین دوره 10 روز با عکاسان ایران اعلام شد

جدول برنامه های چهارمین دوره 10 روز با عکاسان ایران اعلام شد