مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 دی 1394 ساعت 09:402016-01-06فرهنگي

آنچه بخش خصوصی را محتاط تر می کند


رکود اقتصادی و وضعیت مبهم اکران فیلم ها را از مهمترین دلایلی دانست که باعث می شود بخش خصوصی در امر تولید فیلم محتاط تر عمل کند.

- این هنرمند سینما در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایسنا و در پاسخ به این پرسش که چرا کانون ایران نوین امسال در جشنواره فجر فیلمی ندارد، یادآور شد: کانون ایران نوین سال 92 با سه فیلم ردکارپت ، ماهی و گربه و قصه ها در جشنواره فجر حضور داشت و سال گذشته نیز فیلم نزدیک تر را داشتیم، اما امسال هیچ فیلمی در جشنواره نداریم.

او درباره دلایل این موضوع توضیح داد: یکی از مهمترین دلایل این وضعیت این است که سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه فیلمسازی بسیار پر ریسک شده است.

کارگردان فیلم ماهی و گربه با یادآوری مشکلاتی که برای اکران فیلم قصه ها کار رخشان بنی اعتماد پیش آمد، اضافه کرد: 2 سال پیش این فیلم دچار مسایلی شد و هر لحظه احتمال اکران نشدن آن پررنگ تر می شد.

این وضعیت باعث می شود سرمایه گذار خصوصی فکر کند که هیچ ضمانت قطعی برای نمایش فیلمش ندارد و نمی تواند نسبت به این موضوع مطمئن باشد.

او ادامه داد: سال گذشته نیز فیلم نزدیک تر را در جشنواره داشتیم، اما امسال شرایط اکران فیلم ها به گونه ای شد که بسیاری از فیلم ها فرصت اکران پیدا نکردند و بعضی هم اکران کوتاه مدتی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه بخش خصوصی را محتاط تر می کند

آنچه بخش خصوصی را محتاط تر می کند