مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 دی 1394 ساعت 11:212016-01-06بين الملل

وزیر امور خارجه ونزوئلا: آمریکا به حاکمیت ونزوئلا احترام بگذارد


وزیر امور خارجه ونزوئلا با انتقاد از تداوم مداخله جویی های آمریکا در امور داخلی این کشور آمریکای جنوبی، از آمریکا خواست که به حاکمیت ونزوئلا احترام بگذارد و مراقب خشونت های نژادی خود باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، دلسی رودریگز وزیر امور خارجه ونزوئلا روز گذشته ضمن انتقاد از تداوم مداخله جویی های وزارت امور خارجه آمریکا در امور داخلی این کشور آمریکای جنوبی، از آمریکا خواست که به حاکمیت ونزوئلا احترام بگذارد.

وی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: وزارت امور خارجه آمریکا اقدامات غیرقانونی خود را ترک نمی کند و با مداخله جویی در امور داخلی ونزوئلا، قوانین بین المللی را زیر پا می گذارد.

رودریگز همچنین تصریح کرد: ما از آمریکا می خواهیم که به ونزوئلا به عنوان کشوری با حاکمیت مستقل احترام بگذارد و پیشنهاد می کنیم که این کشور به سرعت به دنبال راه حلی برای مشکلات خود در زمینه خشونت های نژادی باشد.

وزیر امور خارجه ونزوئلا در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکا باید بداند که تنها می تواند به نوکرهای خود در ونزوئلا دستور بدهد و به هیچ عنوان نمی تواند بر حاکمیت و یا دستگاه قضایی این کشور فرماندهی کند.

وی افزود: آمریکا عادت دارد به عنوان یک دولت امپریالیستی به همه دنیا دستور بدهد و بدین وسیله قوانین بین المللی را زیر پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر امور خارجه ونزوئلا: آمریکا به حاکمیت ونزوئلا احترام بگذارد

وزیر امور خارجه ونزوئلا: آمریکا به حاکمیت ونزوئلا احترام بگذارد