مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 دی 1394 ساعت 14:012016-01-06سياسي

رییس جدید مجلس ونزوئلا: تا 6 ماه آینده مادورو را برکنار خواهیم کرد


رسانه ونزوئلایی تله سور به نقل از رییس جدید مجلس ونزوئلا گزارش داد که این مجلس قصد دارد در طول 6 ماه آینده دولت این کشور را عزل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، هنری راموس آلوپ رییس جدید مجلس ونزوئلا روز گذشته در اولین سخنرانی خود در این جایگاه اعلام کرد: راستگرایان حاضر در مجلس ونزوئلا در پی عزل نیکلاس مادورو رییس جمهور این کشور و دولت تحت مدیریت وی در طول 6 ماه آینده هستند.

وی افزود: ما ظرف مدت 6 ماه آینده برای دستیابی به روشی قانونی جهت برکناری دولت ونزوئلا تلاش خواهیم کرد و تغییری که به دنبال ایجاد آن در ونزوئلا هستیم، قانونی، صلح آمیز و دموکراتیک خواهد بود.

پیش از این آلوپ تهدید کرده بود که طی 3 ماه آینده رییس جمهور ونزوئلا را برکنار خواهد کرد؛ اپوزیسیون ونزوئلا در طول رقابت های انتخاباتی خود نیز وعده داده بودند که در صورت پیروزی در انتخابات مجلس این کشور، رییس جمهور ونزوئلا را از سمت خود برکنار خواهند کرد؛ این در حالی است که دوران ریاست جمهوری مادورو در سال 2019 به پایان خواهد رسید.

رییس جدید مجلس ونزوئلا در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: راستگرایان علاوه بر دنبال کردن اخراج مادورو از سمت ریاست جمهوری ونزوئلا به عنوان یک هدف قاطع و غیر قابل تغییر، تمهیدات دیگری را نیز اتخاذ خواهد کرد که یکی از آنان اعلام قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید مجلس ونزوئلا: تا 6 ماه آینده مادورو را برکنار خواهیم کرد

رییس جدید مجلس ونزوئلا: تا 6 ماه آینده مادورو را برکنار خواهیم کرد