مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 دی 1394 ساعت 10:112016-01-08سياسي

افرادی که خود را به خواب زده اند، با اقدامات اخیر غرب از خواب بیدار شوند


عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران گفت: امیدواریم افرادی که نسبت به گذشته سیاه آمریکایی ها در برخورد با ملت ایران بی تفاوت بودند با این اقدامات از خواب بیدار شوند وحقیقت را دریابند.

- سیدامیرحسین میرزمانی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، با اشاره به اینکه متاسفانه در مدت زمان کوتاهی که از امضای سند برجام می گذرد شاهد نقض پیاپی آن از سوی دولت آمریکا هستیم،گفت: از این اقدامات خصمانه دولت آمریکا به هیچ وجه تعجب نکردم، قطعا برای همه افرادی که سابقه اقدامات دولت آمریکا در دشمنی با دولت و مردم ایران را به خاطر دارند این اقدامات دور از ذهن نبوده است.

وی تصریح کرد: باید گفت اولین نتیجه ای که می توان از اقدامات اخیر آمریکا گرفت عدم صداقت آمریکایی ها در برقراری ارتباط با ایران است و هدف دولت آمریکا از مذاکرت هسته ای و حصول توافق کاهش سرعت بالای ایران در دستیابی به اهداف و آرمان ها بوده است.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران با بیان اینکه امیدواریم افرادی که نسبت به گذشته سیاه آمریکایی ها در برخورد با ملت ایران بی تفاوت بودند با این اقدامات از خواب بیدار شوند و حقیقت را دریابند،اظهار داشت: این جریان های انقلابی نیستند که به دشمنی با آمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرادی که خود را به خواب زده اند، با اقدامات اخیر غرب از خواب بیدار شوند

افرادی که خود را به خواب زده اند، با اقدامات اخیر غرب از خواب بیدار شوند