مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 دی 1394 ساعت 11:212016-01-09سياسي

فروش اینترنتی مستند چشم در برابر چشم شروع شد


مستند «چشم در برابر چشم» پدیده شوم اسید پاشی را در کشور مورد بررسی قرار می دهد و روایتی متفاوت از وقایع تلخی که در چند سال گذشته در مورد جنایت اسید پاشی رخ داده است را ارائه می دهد.

- مستند چشم در برابر چشم پدیده شوم اسید پاشی را در کشور مورد بررسی قرار می دهد و روایتی متفاوت از وقایع تلخی که در چند سال گذشته در مورد جنایت اسید پاشی رخ داده است را ارائه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، مستند اجتماعی و پراقبال چشم در برابر چشم که موضوع حساس اسیدپاشی را مورد بررسی قرار داده بود روی سایت سینمامارکت قرار گرفت.

این اثر که اسفند ماه سال گذشته در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با حضور آمنه بهرامی و فریدالدین حداد عادل رونمایی شد، با استقبال بسیار خوب مخاطبان و دانشجویان مواجه گشت و بیش از 90 دانشگاه و مرکز آموزشی این اثر را برای دانشجویان اکران کردند.

مستند چشم در برابر چشم اثری به کارگردانی محمد علی صدری نیا و تهیه کنندگی میرمحمد حسین رضوی است که پدیده شوم اسید پاشی را در کشور مورد بررسی قرار می دهد و روایتی متفاوت از وقایع تلخی که در چند سال گذشته در مورد جنایت اسید پاشی رخ داده است، ارائه می دهد.

در این اثر به پرونده اسید پاشی آمنه بهرامی به شکلی متفاوت پرداخته شده است و وقایعی ناگفته را از زبان قربانی و همچنین افراد دیگر روا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش اینترنتی مستند چشم در برابر چشم شروع شد

فروش اینترنتی مستند چشم در برابر چشم شروع شد